Redigering

Är helt fantasilös, så inläggats namn får bli det det blev.
 
Mne iaf, nu är jag färdig med min redigering! Vet inte riktigt vad jag tycker, Är väll hyfsat nöjd för att vara första gången xD Mne samtidigt är jag säääämst på att smeta ut dem så att det inte syns att det är flera bilder. Sedan är huvet, halsen och bogen gjort med en bild, som jag sedan råkade radera, och resten med en annan bild, som är fotad i gåd.. XD Väldigt duktigt. Men jaja, man lär sig av sina misstag! Kommer lungt, fortsätta, det va väldigt roligt! Och jag vet att bilden och hästen ser lite fail ut tsm, men vad gör man :) Tyckte det gick rätt bra tills jag skulle göra svansen och manen, det slutade med att svansen ser ut som ett troll och manen fick bli i fula knoppar :)
 
Jag använde mig (lite) Av Esme Silverforce teknik, för att se om den passade mig cx Vet väll inte riktigt om jag lyckades, men jaja xD 
Linearten hittar ni HÄR, Som är gjord av Shilohs på Deviantart :)
 
SJÄLVKLART är bilden förbjuden att ta!
HAha ser ni vart pälsen ändrar färg? cx
 
 
 

Kommentera här: