Uppdrag i silvergladebyn [Dag 2]

Ojsan, jag hade helt glömt bort dessa uppdrag, men gjorde färdigt dem idag!
 
 
Okej, så vad tyckte jag då om dessa uppdrag?

Hm jag tyckte att dem var rätt roliga, fast första dagen var roligast. Tycker för det mesta att sånna här små uppdrag är tråkiga och meningslösa, så ja jag var inte så positiv när jag började göra dem. Men efter ett tag skrattade jag högt för mig själv xD Dem är så dåliga så dem blir roliga..
 
 
 Belöningen man fick var väll inte min smak, kommer förmodligen aldrig använda den x) Men bra att man fick en gåva, annars blir jag faktiskt lite sur ;) Fast detta är ju en unikt plagg, och jag älskar sånna :D
 
 Selfie!
 
Sen, som hela uppdragen var uppbyggda på, fick man ju en transport till galoppbanan! Transporter säger jag aldrig nej till, då ju är väldigt lat cx Har länge velat ha en transport till norra länken, och äntligen! Tycker dock att det finns lite väl många transporter på jorvik nu, men jaja ;) Sen tycker jag att det var lite roligt att det är en bulldozer (tror dem stavas så?) Som kör hästtransporten! Alltid kul när sso komme rpå sådana saker!
 
 
 
 
 

Kommentera här: